O mně

BENT TEEN

24.7.15Unknown


Je přesně půlnoc a já už patnáct minut píšu tento článek. Nebo spíš, snažím se o to. Jak jen začít? Tak dobře, tady se na originalitu asi vykašlu... takže, jmenuju se Tomáš, v dubnu mi bylo sedmnáct a asi před půl rokem mě poprvé napadla myšlenka založení si tohoto blogu. Blogu o mé maličkosti, módě, designu a zkrátka o věcech co mě těší a mám potřebu se o ně podělit s Vámi čtenáři.

Abych uvedl věci na pravou míru, s blogováním už zkušenosti mám. Přes dva roky jsem aktivně psal blog o knihách, rok o grafice, a dokonce jsem nějakou dobu točil i videa na YouTube. Svět blogování z pohledu autora mi tedy rozhodně není cizí. A ikdyž všechny tyto projekty, které mě v určitém směru určitě posunuly dál, skončily, stále mám potřebu psát. Zdokonalovat se.

Můj zatím největší krok vpřed považuju přechod na Blogger, protože donedávna všechny mé blogy spadaly pod demónu Blog.cz. Já pevně věřím, že mého rozhodnutí nebudu litovat. Už teď se cítím skvěle, protože 4 dny namáhavé práce v HTML, kterému vůbec nerozumím (ale nakonec jsme se docela zkamarádili) mi ukázalo, že na to mám a doufám, že se Vám kabátek stránky líbí! :)

Zároveň doufám, že toto není naposled, kdy si čtete nějaký příspěvek na BENT TEEN, a že se sem budete s radostí vracet. To by mě moc těšilo, vždyť je to i jeden z důvodů, proč toto všechno vůbec dělám. :)

Myslím, že vše, co jsem chtěl na úvod napsat, už napsané je, takže já si konečně můžu jít s klidem lehnout a těšit se na psaní dalšího článku. Zatím se mějte!

Tomáš K.

Mohlo by se ti líbit

0 komentářů

Oblíbené články