Zápisník

ZÁPISNÍK | Víkend v Brně

26.7.15Unknown



Přijde mi, že od května, co se můj nejlepší kamarád přestěhoval do Brna, jsem v něm jak pečený vařený. A teď o prázdninách obzvlášť. Není se ale čemu divit... vždyť tam je pořád co dělat! Tak například, tento pátek jsme se s Tomem (jo, vážně máme stejný jméno) rozhodli, že zajdeme do Candy storu. Ani jeden z nás tam zatím nebyl, takže to bylo bez debat! Obchod mě ale celkově popravdě zklamal. Výběr amerických sladkostí, limonád a energy drinků není sice nejmenší, ale ceny mi někdy přišly fakt dost přemrštěný. Nakonec jsem ale neodešel s prázdnou a jako pravý milovník Arizona čaje jsem musel zkusit tuto s příchutí vodního melounu! Moooc dobrý - doporučuju!


Další naší zastávkou bylo Janáčkovo divadlo. Bylo totiž krasný počasí, takže na relax v trávě úplně ideální doba. :) Tam jsme zůstali asi něco málo přes hodinku, protože dělat blbosti s vodníma tryskama nám vydrželo překvapivě dlouho. :D


A protože konečně v kinech premiérovaly Papírová města, program na večer už byl taky dost celkem jistý. :D Já, jako poctivý čtenář knihy, jsem čekal hodně. No... a ze sálu vyšel zklamaný. V tomto případě se vážně nejedná o druhé Hvězdy nám nepřály, kde se mi líbila jak kniha, tak film. Nechápejte mě špatně, film rozhodně není špatný, ale oproti knize není tak svižný a poutavý. Ale co, myslím, že za oba můžu říct, že i tak to byl fajn večer. :)


Určitě to znáte: léto, žádné povinnosti (aspoň teda studenti! :D), vstávání ve dvanáct. Přesně takhle začala naše sobota. Kupodivu to nevadilo ani jednomu z nás. Vlastně celý den ani jednomu z nás nic nevadilo. Oběd o půl páté, večeře v jedenáct v noci a spaní ve čtyři ráno. Přesně takový odpočinkový den by si měl každý čas od času naordinovat! Spolu s námi dvěma ho trávila i Tomova spolubydlící Lenka, která je moc fajn! :)


Tím se dostávám k dnešku, neděli, kdy jsme ještě rychle na skok vletěli do IKEA na oběd. Já si krom smažáku, kterého jsem nejedl fakt dlouho, dal i raka! Jako já úplně hleděl, že něco takového tam měli! :D Takže šup šup do IKEA na raka! Mně osobně chutnal, zas je to aspoň něco jiného. :)

No a teď už je po deváté večer, sedím doma chystám se zkouknout nějaký seriál. Za každý komentář budu určitě rád a rád si přečtu, co jste dělali tento víkend vy! :) Taky určitě nezapomeňte napsat, jestli stojíte i o další články podobného stylu. ;) 

Tomáš K.

Mohlo by se ti líbit

0 komentářů

Oblíbené články